28 Načina da zaradite novac s vašom web stranicom

Postoji nekoliko popisa s "načinima da zaradite novac s web stranicom" na internetu, ali nitko od njih čini se da završi s popisom. To je razlog zašto sam odlučio napraviti ovaj popis. Ako znate metodu koja nije navedena u nastavku, samo nam javite i mi ćemo ga ažurirati.
Primijetit ćete da načini da zaradite novac s web stranicom ili blogom  se razlikuje od načina da zaradjujete novac radeći za njega svaki dan na poslu. Metode za povećanje prometa  će vam pomoći da zaraditi više novca, ali promet ne predstavlja način zarađivanja ​​novca samog  po sebi.
Na primjer, moglo bi se predložiti da postavite AdSense oglase u sadržaj na web stranici i to je način da zaradite novac s web stranice. Međutim prava  monetizacijska 
metoda je iza,  PPC oglasna  mreža.
Popis ispod je podijeljen na izravne i neizravne metode, a primjeri i linkovi su pod uvjetom  za svaku točku. Uživajte!
Izravne metode:

1. PPC oglasne mreže:

Google AdSense je najpopularniji izbor u ovoj kategoriji, ali postoje i drugi. Uglavnom morate se prijaviti na mrežu adsense i zalijepiti neke odlomke koda na svoju web stranicu.Mreža će poslužiti kontekstualne oglase (bilo tekst ili slike) relevantne za vaše web stranice, a vi ćete zaraditi određeni iznos novca za svaki klik.
Profitabilnost PPC oglašavanja ovisi o općim prometnim razinama stranica i što je najvažnije,  klik-kroz postotak (CTR) i cijenu po kliku (CPK).CTR ovisi o dizajnu web stranice. Oglasi postavljenis jednokratnim mjestom ili pomiješan sa sadržajem imaju tendenciju da biste dobili veći CTR.ZKP, s druge strane, ovisi i o  izgledu vaše web stranice. Hipoteke, financijski proizvodi i fakultetsko obrazovanje su primjeri profitabilnog područja (klikovi vrijedni nekoliko dolara nisu rijetkost), dok  tehnološki povezane teme imaju tendenciju da imate manji CPK (ponekad nisko kao par centi po kliku).
Izvor prometa također može utjecati na ukupnu stopu CTR. Organski promet (onaj koji dolazi iz tražilica) bolji je , jer ti posjetitelji već su u potrazi za nečim, a oni imaju tendenciju da kliknu na oglase češće. Socijalni medijski promet, s druge strane, predstavlja se užasno niskim CTR-om, jer su ti posjetitelji  tech-pamet,  oni samo ignoriraju oglase.

Popis popularnih CPC oglasnih mreža:


2. CPM oglasne mreže::
CPM oglašavanje mreže ponašaju se prilično isto kao PPC mreža, osim što se plaća prema broju pojavljivanja (tj. pregleda stranica) da se oglasi prikazuju na vašoj stranici. CPM je cijena po Milji, a to se odnosi na troškove za 1000 prikazivanja.

Blog koji generira 100.000 pregleda stranica mjesečno prikazivanje reklamnih bannera s $ 1 CPM, stoga će zaraditi 100 dolara mjesečno.

CPM cijene variraju s mrežom, položajem oglasa i formatu. Bolje mreže, viša CPM stopa (jer oni imaju pristup do više oglašivača). Bliže ste stavili oglas na vrhu stranice, viši CPM.Veći format (u smislu piksela), veći CPM.

Možete dobiti kao nisko  $ 0,10 i kao visoko  $ 10 po 1000 pojavljivanja (više u nekim posebnim slučajevima). CPM oglašavanje nastoji raditi i na web stranicama s visokim pregleda stranica po posjetitelju omjeru (npr., online forumima, časopisi i sl.).

Popis popularnih CPM oglašavanja :

 3. Izravno Banner oglašavanje::

Prodaja svog ​​oglasnog prostora je jedan od najunosnijih komercijalnih metoda. Prvo i najvažnije je  jer vam omogućuje da izbacite posrednika  i odredite svoje cijene. Najpopularniji banner formata na webu su 728 × 90 ploča, 120 × 600 neboder, 300 × 250 pravokutnik i 125 × 125 gumb.

Da bi dobili izravni  banner  za oglašavanje  morate imati veliku publiku da se kvalificirate za  oglašivača, a vi ćete morati trošiti vrijeme za upravljanje i  proces prodaje oglasnog prostora bannera i isplate.
Korisni linkovi:


4. Tekstualni Link Oglasi::

Nakon što je Google objavio da će  stranice koje daju tekstualne linkove bez nofollow tag-a  biti kažnjene, ova metoda zarađivanja postala je  manje popularana.

Mnogi vlasnici weba još uvijek koriste tekstualne linkove radi zarade njihove web stranice, ipak, neki koriste nofollow tag, a neki ne.

Prednost ove metode je da nije nametljiva. Možete  prodati tekstualne linkove izravno putem svoje web stranice ili koristiti specijalizirane mreže poput Tekst-link-oglasi i tekst-Link-brokera za automatizaciju procesa.

Veze za tekstualne  tržnice i mreže:

 5. Affiliate marketing::

Affiliate marketing je vrlo popularna praksa na internetu. Prema ovom sustavu imate trgovca koji je spreman na to da drugi ljudi (i podružnice) prodavaju izravno ili neizravno  proizvode i usluge, u zamjenu za proviziju. Ponekad ovaj tip oglašavanja je također priziva  CPA (cijena po akciji) ili CPL (cijena po vođenju) .

Poveznicom možete poslati potencijalne kupce na trgovca pomoću nekoliko alata, od transparenata na tekstualne linkove i recenzije proizvoda.

Kako bi pronašli pogodne partnerske programe možete se obratiti na pojedinim tvrtkama i izdavačima poput Dreamhost i SEOBook, ili se pridružiti affiliate tržnicama i mrežama.

Popis popularnih affiliate tržnica i mreža::

6. Zarađivanje sa Widgetima:

Najnoviji trend na webu su dodaci koji vam mogu unovčiti  vaše web stranice. Primjeri uključuju WidgetBucks i SmartLinks. Neke od tih usluga djeluju pod PPC programom, drugi se ponašaju poput tekstualnih oglasa, a drugi su kao  poluge affiliate linkova.

Njihov glavna razlika je,  činjenica da oni rade kao web widgeti, što ih čini lakšim za korisnike ugraditi  uslugu na svojoj web stranici.

Popis tvrtki koje pružaju monetizaciju widgeta:

 7. Sponzorirane Recenzije:

PayPerPost je razvio ovaj model, s mnogo polemika u početku . Uskoro druge tvrtke slijede, od kojih su najpoznatiji Sponzorirane Recenzije i ReviewMe, rafinirani proces i širi plaćeni blogging model.

Uključivanje u jedan ovakav model na tržnici sponzoriranih recenzija dat će vam priliku da pišete  sponzorirane postove u širokom rasponu tema. Nisu svi blogeri  spremni pisati o proizvodu ili web stranici  za novac (jer bi to moglo ugroziti uređivačku vjerodostojnost), ali oni koji jesu mogu zaraditi dobar novac.

Ako vaš blog ima veliku publiku također može ponuditi sponzorirano mišljenje izravno, bez ikakvog posrednika.

Popis sponzoriranih recenzija i plaćenih blogging mreža:

 8. RSS Feed Oglasi:

Uz brzo usvajanje RSS  tehnologije od strane milijuna korisnika interneta, vlasnici weba počinju pronalaziti  načine da unovče ovaj novi kanal distribucije sadržaja.

Feedburber već ima svoju izdavačku mrežu, a možete se prijaviti za početak prikazivanja na temelju CPM oglašavanja na vašem feed podnožju. Bidvertiser nedavno predstavio oglase RSS feed opciju, kao i s PPC shemom.

Konačno, neki blogovi  su se
također  opredjelili  za prodaju bannera ili sponzoriranih poruka na njihovu feed-u izravno. John Chow i marketing Pilgrim su dva primjera.

Korisni linkovi:

 9. Sponzori za jedinstven Kolumne ili događaj;
 
Ako web stranica ima određene stupce ili događaje (npr. tjedni podcast, intervju serija, mjesečno istraživanje, poseban projekt) možete pronaći tvrtke da ih sponzorirati pojedinačno.

Ova metoda povećava
opcije za monetizaciju  web stranice , a daje oglašivačima mogućnost da ciljamo više određenu publiku i sa smanjenim predanostima.

Mashable
dobro ilustrira slučaj . Oni imaju nekoliko opcija oglašavanja na stranicama, uključujući i mogućnost da sponzor određene stupce i članke, uključujući "Dnevnu Anketu" i "Web 2.0 pozive."

Problogger također vodi grupu pisanja projekata povremeno, a prije javnog objavljivanja projekt traži sponzore.


 10.Premium Sadržaj:

Neke web stranice i blogovi dajui dio svog sadržaja i besplatno, a naplaćuju za pristup premium sadržaja i ekskluzivnih alata.
SEOMoz je dobar primjer. Oni imaju vrlo popularan blog koji daje savjete i informacije o širokom rasponu SEO temama. Na vrhu  posjetitelji mogu odlučiti da postane premium članovi. To košta 48 dolara mjesečno i to
im daje pristup vodičima, alata i druge ekskluzivne materijale

 11. Privatni Forum:

Iako
je Internet  naseljen sa slobodnim forumima, tu je i mogućnost za stvaranje privatnog foruma gdje članovi moraju  platiti jednu ili ponavljajuću naknadu da se pridruže.

SEO BlackHat naplaćuje 100 dolara mjesečno od svojih članova, a oni imaju tisuće njih. Očito kako bi naplatiti takavu cijenu za forum i članstvo morate dati realnu vrijednost za članove (npr., tajne tehnike, alati i sl.).

Performancing također je pokrenuo vlastiti forum nedavno, usmjeren na
aspekt umrežavanja . To se zove Košnica, a mjesečna cijena je 10 dolara.

To su samo dva primjera. Postoje mnoge mogućnosti za stvaranje privatnog i profitabilanog foruma, trebate samo pronaći privlačan kut koji će učiniti to vrijednim za članove.

Popis popularnih forum softvera:.

12. Poslovni  Forumi:

Svi  popularni blogovi pokušavaju utjecati posao zajednice da bi ostvarili neki dodatni prihod. NPR -Guy Kawasaki, ReadWriteWeb, Problogger ..

Nepotrebno je reći da je u cilju stvaranja aktivnog i profitabilanu  poslovnu platformu   morate prvo imati blog usredotočen na određenu nišu i pristojan iznos prometa.

Prednost ove metode je što je pasivna. Jednom kad imate strukturu na mjestu,  oglasi za posao će doći i naravno možete naplatiti bilo od $ 10 do $ 100 za svaki.

Popis popularnog softvera radnih odbora:

 13. Online tržnica

Sitepoint je
po izvrsnosti prva na online tržištu . Neke web stranice i blogovi, međutim, pokušavaju ponoviti taj model na manjem opsegu.

Ovisno o vašem modelu, tržnica  omogućuje svojim posjetiteljima kupiti, prodati i trgovati proizvodima a  mogu dobro i zaraditi. Tijekom vremena možete početi naplaćivati ​​malu naknadu za
oglase novih proizvoda .

Problem s ovom metodom je da ne postoje standardni softver na webu, tako da bi trebali zaposliti programera kako bi imali integriranu web tržnicu na vašoj stranici..

Možete vidjeti primjer tržnica koje  se koriste na EasyWordpress-u  i na Mashable-u.


 14. Plaćene Ankete

Postoje službe koje će vam platiti novac za pokretanje male ankete ili ankete na vašim web stranicama. Najpopularnija  služba se zove Vizu Answers.

Uglavnom morate se prijaviti kod njih, i odaberete vrstu anketa koje želite pokrenuti na svojoj stranici. Većina tih usluga djeluje  po CPM modelu.

15. Prodaja ili iznajmljivanje internet stranice:

Million Dollar Wiki napravio je ovaj
popularani koncept , ali se na webu koristi već dugo vremena  (provjerite Pagerank10.co.uk za primjer).

Ove web stranica prodaje za jednu naknadu ili zakupnine na njihove unutarnje web stranice. Obično oni imaju ili visoku Pagerak ili visoki promet, tako da ljudi koji kupuju stranicu će moći imati koristi na neki način.

Implementacija ove metode na malom blogu će biti teška, ali koncept je zanimljiv i mogao biti
dalje istražen.

 16. Izdvojeno postovi od sponzora:

Techmeme vjerojatno razvio tu ideju, ali nekako se nije proširila na druge web stranice.Tech news aggregator prikazuje uređivačke postove na lijevom stupcu, a na sidebar imaju odjeljak pod nazivom "Techmeme sponzor postova."

Na tom dijelu postova na blogu od oglašivača biće istaknuto. S obzirom da je mjesečni trošak za jedno mjesto joko 5000 dolara i da su oko šest sponzora u bilo kojem trenutku,  mora biti da dobro rade.

17. Donacije:

Stavljanje "donirajte" link ili gumb na web stranicu može biti učinkovit način da zaradite novac, pogotovo ako je vaš blog  na temu u kojoj čitatelji mogu naučiti i steći vrijednost iz vašeg sadržaja.

Osobni razvoj i produktivnost blogova na primjer imaju tendenciju da se dobro radi s sustavom donacija. (jedan dobar primjer je Steve Pavlina).

Mala varijacija ove metode se pojavila negdje prije s Kupi mi pivo plugin-om. Taj WordPress čep vam omogućuje da uložite prilagođene poruku na dnu svakog članka, moleći čitatelje da vam daju napojnicu za pivo ili kavu.


 18. U-tekstu oglašavanje:

U-tekst adverting mrežama poput Kontera i Vibrant Media će se staviti sponzorirani linkovi unutar teksta. Ovi linkovi dolaze u dvostrukom naglašavanju kako bi ih razlikovali od normalnih veza, a kada korisnik rola mišem preko linka reklame ona se poveća. Ukoliko korisnik klikne na njega vlasnik weba će zaraditii nešto novca.

Neki ljudi su zaradilii dobar novac s ovom metodom, ali drugi se suzdrže od koristi zbog svojih interesa. Također je zanimljivo napomenuti da su vrlo mala uglavnm web eksperimentalno s in-text oglašavanjem.

19. Pop-up i pop-under oglašavanje:

Pop-up su  neugodan oblik oglašavanja na internetu. Ako želite zaraditi što je moguće više  s vašom web stranicom, možete eksperimentirati s njima.

Ako pokušavate rasti i generirati promet lojalnih posjetitelja,  vjerojatno biste se trebali držati daleko od njih. Samo razmislite stotine pop-up blokera vani: postoji razlog zašto su tako popularni.

Oglasne mreže koje koriste pop-up:

 
20. Audiooglasi

Također se zove JPP (pay per play), ova metoda je reklama predstavljena Net Audio oglasa. Koncept je prilično jednostavan: Play  mali audio oglas (obično 5 sekundi) svaki put kad posjetitelj ulazi u vaše web stranice. Korisnik ne bi trebao biti u mogućnosti da ga se zaustavi, stvarajući 100% stopu pretvorbe na temelju jedinstvenih posjetitelja.

Tvrtka još uvijek nema valjanje testove, ali neki korisnici izvijestili su da se zaradi oko  četiri dolara na $ 6 CPM. Bez obzira na plaćenu cijenu, ipak, to je vrlo nametljiv oblik oglašavanja, tako da dvaput razmislite prije nego ga koristite.

21. Prodaja portala:

Prodaja vaše web stranice bi mogao biti vaš posljednji resurs, ali ona ima potencijal za generiranje velike svote novca u kratkom vremenskom razdoblju.

Tržište mjesta na online forumima poput DigitalPoint i Sitepoint su uvijek aktivni sa web kupacima i prodavačima. Imajte na umu da se najviše koristi parametar za određivanje vrijednosti web stranice je mjesečni prihod koji se stvara, pomnožen određenim brojem (množitelj može biti ništa 5-30, ovisno o očekivanjima prodavatelja,  kvalitetu  mjesta,  Tema i drugim čimbenicima).

Neki ljudi također zarađujui novac trgovanjem  web stranicama. Oni su ili ih stvoriti ispočetka ili kupiti postojeće, a nakon nekog obnavljanju prodaju ihi za profit.

Korisni linkovi:


Neizravne metode:

22. Prodaja eBook-a:

Možda je jedan od najstarijuh načina kako zaraditi na webu, putem weba promovirati povezane knjiga je vrlo učinkovit način za generiranje prihoda.

Ili bi mogao strukturirati web stranice oko same knjige, kao SEOBook.com, ili pokretanje knjiga na temelju uspjeha na web stranici, kao i FreelanceSwitch  knjiga Kako biti Rockstar Freelancer. 

 23. Prodaja Knjiga s tvrdim uvezom:

Mnogi autori i novinari iskoristili su  svoje blogove ili web stranice za prodaju kopija  tvrdi uvez knjiga. Primjeri su Guy Kawasaki, Seth Godin i Malcolm Gladwell.

Iako većina od tih ljudi su već poznati autori prije nego što su stvorili svoje web stranice, moglo bi slijediti drugi put okolo. Lorelle VanFossen je napravio drugačije sa svojom knjigom  Blogging Savjeti . Prvo je izgrađen njezin autoritet na temu putem svog bloga, a nakon toga je objavio knjigu.


24. Prodaja predložaka za Wordpress ili Teme:

Kako sve više i više ljudi koji se odluče dobiti online prisutnost, websit predlošci i Wordpress Teme postaju sve bolja zarada.

Na ovom segmentu imate glavne web stranice poput TemplateMonster, kao i pojedinih dizajnera koji se odluče za promicanje i prodavaju svog ​​rada samostalno.

Brian Gardner i Jedinstveni Blog dizajni su dva primjera web stranice koje zarađuju s prodajom obične WordPress teme.

25. Nudeći Consulting i srodne usluge:

Ovisno o vašoj temi, možete zaraditi novac nudeći savjetovanje i povezane usluge. Ako ste također autor bloga, članke i informacije koje će  te dijeliti one će graditi svoj ​​profil i eventualno potvrditi svoju stručnost na tu temu, čineći ga lakšim za prodaju.

Chris Garrett koristi sličnu strategiju. Prvo je stvorio vrlo utjecajni blog o bloggingu i tema novih medija, a nakon toga je počeo nuditi usluge savjetovanja klijentima s povezanim problemima i potrebama.


26. Stvaranje popis e-pošte ili newsletter-a:

E-mail liste i bilteni predstavljaju jedan od najmoćnijih marketinga za novac izradu alata na internetu. Oni nude nevjerojatne stope pretvorbi, kao i mogućnost pozvati ljude u akciju na vrlo učinkovit način.

Stvaranje velikog popisa je težak zadatak iako, pa ako imate popularne web stranice može biti poluga za  povećanje broja pretplatnika na svom ​​popisu.

Yaro Starak je poznat internet marketer, i ako posjetite njegov blog primijetit ćete da  upravo na vrhu on ima odjeljak ohrabrujući posjetitelje da se pretplatite na njegov e-mail newsletter. Yaro generira pet figura u prihodima svaki mjesec od njegovih e-mail newslettere, dokazujući da ova metoda djeluje.


Popis softvera za upravljanje biltene e-pošte:

 27. mentorski programi:

Ljudi su spremni platiti za nekoga ili nešto što će ih naučiti i dati im znanja (za razliku od puke informacije). Obrazovanje je jedan od najvećih industrija u svijetu, i on-line krajolik ponaša se na sličan način.

Stvaranje mentorskih  programa  za odnose s temom za vaše web stranice može biti vrlo isplativo ako ste uspjeli strukturirati i promovirati ga na odgovarajući način. Postoji širok raspon medija i alata koje možete koristiti da dostavi podatke iz tekstualnih članaka audio i video lekcija.

Brian Clark iskoristio je uspjeh Copyblogger-a i  pokrenuo mentorski program za učenje ljudi kako izgraditi članstvo i prodavanje online sadržaja. Program je pod nazivom Nastava prodaje, i  košta 97 dolara mjesečno. Zvuči skupo, ali oni imaju više od 1.000 članova.

28. Stvaranje konferencije oko web stranice:

Ako je vaš web u usponu  i postaje autoritet na svom području, možete stvoriti konferenciju oko njega. Ovisno o veličini vaše publike, događaj bi mogao privući tisuće ljudi, a ti bi mogao zaraditi novac izravno iz konferencije po posjetiteljina i sponzorima.

Search Engine Land, na primjer, stvorio je niz konferencija koje posjećuje nekoliko gradova na Sjedinjenim Državama i drugim zemljama. Na Konferencije su pozvani Search Marketing Expo, a ulaznice i prolazi koštaju  tisuće dolara.


Evo ovo su 28 primjera kako zaraditi novac na webu , ako imate neku novu idjeu slobno je podijelite s nama.

3 komentara:

  1. Are you looking to make cash from your websites by popup ads?
    If so, did you take a look at ExoClick?

    OdgovoriIzbriši
  2. If you're looking for an excellent contextual ad company, I suggest you take a peek at ExoClick.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bluehost is one of the best web-hosting company with plans for all of your hosting requirments.

    OdgovoriIzbriši

Recent Posts Widget