SEO uvjeti koje bi trebali znati

Ako imate web stranicu ili blog, sigurno ćete trebati znati nešto o tražilicama i optimizaciji (SEO) Search Engine Optimization. Dobar način za početak je da se upoznate s najčešćim SEO uvjetima, a ispod ćete pronaći 19 od njih. (Za one koji već znaju SEO, pročitajte ovaj post za podsjećanje!).

1. SEM: Search Engine Marketing, kako i ime implicira to uključuje marketinške usluge ili proizvode putem tražilica. SEM je podijeljen u dva glavna stupa: SEO i PPC. SEO je kratica za Search Engine Optimization, a to je praksa optimiziranje web stranice kako bi njihove stranice se pojavljivale u organskim rezultatima pretraživanja. PPC se zalaže za Pay-Per-Click, i to je praksa kupnje klikova sa tražilica. U klikne dolaze i sponzorirani oglasi u rezultatima pretraživanja
.
2. Backlink: Također se zove inlink ili jednostavno veza, to je hiperveza na drugoj web stranici koja upućuje natrag na vašu web stranicu. Povratne veze su važne za SEO jer one izravno utječu na PageRank bilo koje web stranice.

3. PageRank: PageRank je algoritam koji Google koristi za procjenu relativne važnosti stranica diljem weba. Osnovna ideja algoritma je činjenica da link od stranice A do stranice B može se promatrati kao glasovanje o povjerenju od stranice A do stranice B. veći broj linkova (povećavaju njihove vrijednosti) na stranici, stoga , veća je vjerojatnost da je takva stranica važna.

4. Linkbait: linkbait je dio web sadržaja objavljeni na web stranici ili blogu s ciljem privlačenja što više veza što je moguće više (kako bi se poboljšala nečija ljestvica na pretraživanju ). Obično je napisan komad, ali to također može biti video, slike, kviz ili bilo što drugo.Klasičan primjer linkbait su "Top 10" liste koje imaju tendenciju postati popularne na Social Bookmarking sučelju.

5. Link farme: Link farmi je grupa web stranica gdje svaka web stranica ima link na svakoj drugoj stranici, s ciljem umjetnog povećanja PageRank-a na tražilicama. Ova praksa je bila na snazi u ranim danima tražilica, ali danas to tražilice vide kao spam tehnike.

6. Sidro tekst: sidro tekst backlink je tekst na koji se može kliknuti na web stranici. Tekstovi trebaju biti bogati ovim rječima jer će pomoći SEO , Google će povezati ove riječi sa sadržajem vaše web stranice. Ako imate blog mršavljenja, na primjer, SEO-u će pomoći ako neke od vaših veze ima riječ "mršavljenje" kao sidro u tekstu.

7. Nofollow: nofollow atribut koristi vlasniku web stranica da signalizira Googleu da on ne podržava web stranice koje se povezuju ili npr. korisnici koji u komentarima ostavljaju linkove svojih ili sponzoriranih plaćenih stranica da to ne utječe na njihov pagerank.

8. Link Sculpting: Pomoću nofollow atributa strateški webmasteri su mogli usmjeriti tijek PageRank unutar njihove web stranice, čime se povećava pagerank za pretraživanje na ljestvici željenim stranicama. Ova praksa nije više učinkovit kako je Google nedavno promijenio način obrađivanja nofollow atributa.

9. Naslov Tag ili Title Tag: naslov tag je doslovno naslov web stranice, i to je jedan od najvažnijih čimbenika unutar Google algoritma pretraživanja . Idealno ja da bi vaš tag naslov trebao biti jedinstven i sadržavati glavne ključne riječi za Vaše web stranice. Možete vidjeti naslov oznaku bilo koje web stranice na vrhu preglednika, u traci navigacije.

10. Meta Tags: Sviđa mi se naslov tag, meta tagovi se koriste kako bi tražilice dobile više informacija o sadržaju vaše web stranice. Meta tagovi su smješteni unutar HEAD odjeljka u HTML kodu, te stoga nisu vidljivi ljudskim posjetiteljima.

11.Algoritam Tražilica: Google-ov algoritam pretraživanja se koristi kako bi pronašli najrelevantnije web stranice za bilo koji upit pretraživanja . Algoritam ima više od 200 parametara (prema samom Googleu), uključujući PageRank vrijednosti, naslov tag, meta tagova, sadržaj na web stranici, starosti domene i tako dalje.

12. SERP: Stands for Search Engine Results Page. To je u osnovi stranica koju ćete dobiti kada se traži za određene ključne riječi na Googleu ili na drugim tražilicama.Iznos prometa pretraživanja vaše web stranice će dobiti ovisno o poretku kojeg imati unutar SERPs.

13. Pješčanik ili Sandbox: Google u osnovi ima zaseban indeks, sandbox, gdje se stavljaju sve novootkrivene web stranice. Kada su web stranice na izdvojenom, one se neće pojaviti u rezultatima pretraživanja za normalne upite pretraživanja. Nakon što Google potvrđuje da je web stranica legitimna, tad će je premjestiti iz pješčanika na glavni indeks.

14. Intezitet ključnih riječi ili Keyword Density: Da biste provjerili intezitet ključnih riječi na određenoj stranici trebate samo podijeliti broj koliko puta se ključna riječ koristi od strane ukupnog broja riječi u stranici. Gustoća ključnih riječi koje se koriste mogu biti važan SEO faktor , u ranim algoritmima bio je stavljen težak naglasak njih. To nije više slučaj .

15. Keyword Stuffing: Od velike važnsti u ranim algoritmima su bile ključne riječi, webmasteri su počeli izigravati sustav umjetno napuhavajući gustoću ključnih riječi unutar svoje web stranice. To se zove nadjev ključnih riječi -Keyword Stuffing . Ovih dana takva praksa neće vam pomoći, i to također možete biti kažnjeni padanjem na ljestvici pretraživanja..

16.Cloaking- Maskiranje. Ova tehnika uključuje izradu web stranice da pokazuje različite sadržaje na tražilicama i ljudskih posjetitelja. Svrha je da se stranice rangiraju za određene ključne riječi, a zatim koriste dolazni promet za promicanje nepovezanih proizvoda ili usluga. Ova je u praksi spam i takve web stranice mogu biti kažnjene (ako ne i zabranjene) na većini tražilica.

17. Web Crawler: Također se zove bot za pretragu ili pauk, to je računalni program koji pregledava web na ime tražilica, pokušava otkriti nove veze i nove stranice. Ovo je prvi korak na procesu indexiranja

18. Udvostručavanje sadržaja - Duplicate Content: Dvostruki sadržaj općenito se odnosi na neovisne blokove sadržaja unutar ili preko domena koji u potpunosti odgovaraju drugim sadržajima ili su vrlo slični. Trebali bi izbjegavati duple sadržaje na Vašoj web stranici, jer i za to možete biti klažnjeni od strane tražilica.

19. Robots.txt: To je ništa više nego datoteka, smještena u korijenu domene, koja se koristi za informiranje pretrage botova o strukturi web stranice. Na primjer, putem robots.txt datoteke moguće je blokirati određene pretrage robota i ograničiti pristup određenim mapama poglavlja unutar web stranice.

1 komentar:

Recent Posts Widget