SEO uvjeti koje bi trebali znati

Ako imate web stranicu ili blog, sigurno ćete trebati znati nešto o tražilicama i optimizaciji (SEO) Search Engine Optimization. Dobar način za početak je da se upoznate s najčešćim SEO uvjetima, a ispod ćete pronaći 19 od njih. (Za one koji već znaju SEO, pročitajte ovaj post za podsjećanje!).

1. SEM: Search Engine Marketing, kako i ime implicira to uključuje marketinške usluge ili proizvode putem tražilica. SEM je podijeljen u dva glavna stupa: SEO i PPC. SEO je kratica za Search Engine Optimization, a to je praksa optimiziranje web stranice kako bi njihove stranice se pojavljivale u organskim rezultatima pretraživanja. PPC se zalaže za Pay-Per-Click, i to je praksa kupnje klikova sa tražilica. U klikne dolaze i sponzorirani oglasi u rezultatima pretraživanja
.
2. Backlink: Također se zove inlink ili jednostavno veza, to je hiperveza na drugoj web stranici koja upućuje natrag na vašu web stranicu. Povratne veze su važne za SEO jer one izravno utječu na PageRank bilo koje web stranice.

3. PageRank: PageRank je algoritam koji Google koristi za procjenu relativne važnosti stranica diljem weba. Osnovna ideja algoritma je činjenica da link od stranice A do stranice B može se promatrati kao glasovanje o povjerenju od stranice A do stranice B. veći broj linkova (povećavaju njihove vrijednosti) na stranici, stoga , veća je vjerojatnost da je takva stranica važna.

4. Linkbait: linkbait je dio web sadržaja objavljeni na web stranici ili blogu s ciljem privlačenja što više veza što je moguće više (kako bi se poboljšala nečija ljestvica na pretraživanju ). Obično je napisan komad, ali to također može biti video, slike, kviz ili bilo što drugo.Klasičan primjer linkbait su "Top 10" liste koje imaju tendenciju postati popularne na Social Bookmarking sučelju.

5. Link farme: Link farmi je grupa web stranica gdje svaka web stranica ima link na svakoj drugoj stranici, s ciljem umjetnog povećanja PageRank-a na tražilicama. Ova praksa je bila na snazi u ranim danima tražilica, ali danas to tražilice vide kao spam tehnike.

6. Sidro tekst: sidro tekst backlink je tekst na koji se može kliknuti na web stranici. Tekstovi trebaju biti bogati ovim rječima jer će pomoći SEO , Google će povezati ove riječi sa sadržajem vaše web stranice. Ako imate blog mršavljenja, na primjer, SEO-u će pomoći ako neke od vaših veze ima riječ "mršavljenje" kao sidro u tekstu.

7. Nofollow: nofollow atribut koristi vlasniku web stranica da signalizira Googleu da on ne podržava web stranice koje se povezuju ili npr. korisnici koji u komentarima ostavljaju linkove svojih ili sponzoriranih plaćenih stranica da to ne utječe na njihov pagerank.

8. Link Sculpting: Pomoću nofollow atributa strateški webmasteri su mogli usmjeriti tijek PageRank unutar njihove web stranice, čime se povećava pagerank za pretraživanje na ljestvici željenim stranicama. Ova praksa nije više učinkovit kako je Google nedavno promijenio način obrađivanja nofollow atributa.

9. Naslov Tag ili Title Tag: naslov tag je doslovno naslov web stranice, i to je jedan od najvažnijih čimbenika unutar Google algoritma pretraživanja . Idealno ja da bi vaš tag naslov trebao biti jedinstven i sadržavati glavne ključne riječi za Vaše web stranice. Možete vidjeti naslov oznaku bilo koje web stranice na vrhu preglednika, u traci navigacije.

10. Meta Tags: Sviđa mi se naslov tag, meta tagovi se koriste kako bi tražilice dobile više informacija o sadržaju vaše web stranice. Meta tagovi su smješteni unutar HEAD odjeljka u HTML kodu, te stoga nisu vidljivi ljudskim posjetiteljima.

11.Algoritam Tražilica: Google-ov algoritam pretraživanja se koristi kako bi pronašli najrelevantnije web stranice za bilo koji upit pretraživanja . Algoritam ima više od 200 parametara (prema samom Googleu), uključujući PageRank vrijednosti, naslov tag, meta tagova, sadržaj na web stranici, starosti domene i tako dalje.

12. SERP: Stands for Search Engine Results Page. To je u osnovi stranica koju ćete dobiti kada se traži za određene ključne riječi na Googleu ili na drugim tražilicama.Iznos prometa pretraživanja vaše web stranice će dobiti ovisno o poretku kojeg imati unutar SERPs.

13. Pješčanik ili Sandbox: Google u osnovi ima zaseban indeks, sandbox, gdje se stavljaju sve novootkrivene web stranice. Kada su web stranice na izdvojenom, one se neće pojaviti u rezultatima pretraživanja za normalne upite pretraživanja. Nakon što Google potvrđuje da je web stranica legitimna, tad će je premjestiti iz pješčanika na glavni indeks.

14. Intezitet ključnih riječi ili Keyword Density: Da biste provjerili intezitet ključnih riječi na određenoj stranici trebate samo podijeliti broj koliko puta se ključna riječ koristi od strane ukupnog broja riječi u stranici. Gustoća ključnih riječi koje se koriste mogu biti važan SEO faktor , u ranim algoritmima bio je stavljen težak naglasak njih. To nije više slučaj .

15. Keyword Stuffing: Od velike važnsti u ranim algoritmima su bile ključne riječi, webmasteri su počeli izigravati sustav umjetno napuhavajući gustoću ključnih riječi unutar svoje web stranice. To se zove nadjev ključnih riječi -Keyword Stuffing . Ovih dana takva praksa neće vam pomoći, i to također možete biti kažnjeni padanjem na ljestvici pretraživanja..

16.Cloaking- Maskiranje. Ova tehnika uključuje izradu web stranice da pokazuje različite sadržaje na tražilicama i ljudskih posjetitelja. Svrha je da se stranice rangiraju za određene ključne riječi, a zatim koriste dolazni promet za promicanje nepovezanih proizvoda ili usluga. Ova je u praksi spam i takve web stranice mogu biti kažnjene (ako ne i zabranjene) na većini tražilica.

17. Web Crawler: Također se zove bot za pretragu ili pauk, to je računalni program koji pregledava web na ime tražilica, pokušava otkriti nove veze i nove stranice. Ovo je prvi korak na procesu indexiranja

18. Udvostručavanje sadržaja - Duplicate Content: Dvostruki sadržaj općenito se odnosi na neovisne blokove sadržaja unutar ili preko domena koji u potpunosti odgovaraju drugim sadržajima ili su vrlo slični. Trebali bi izbjegavati duple sadržaje na Vašoj web stranici, jer i za to možete biti klažnjeni od strane tražilica.

19. Robots.txt: To je ništa više nego datoteka, smještena u korijenu domene, koja se koristi za informiranje pretrage botova o strukturi web stranice. Na primjer, putem robots.txt datoteke moguće je blokirati određene pretrage robota i ograničiti pristup određenim mapama poglavlja unutar web stranice.

Kako pronaći oglašivače za web stranicu i blog

Kako pronaći oglašivače za vaše web stranice ili blog:
Izravno oglašavanje je vjerojatno najbolji način da zaradite s vašom web stranicom. No međutim pronalaženje oglašivača za vaše web stranice ili blog nije baš tako jednostavno.
Profesionalnost:
Neovisnost: Naravno, velike reklamne mreže imaju pristup široj količini oglašivača, i oni imaju više povjerenja da dobijete oglase. No, ako imate sve na mjestu (pogledajte odjeljak u nastavku) i provedete neko vrijeme u potrazi na pravim mjestima, siguran sam da ćete biti u mogućnosti prodati svoje oglase jednako učinkovito kao i većina mreža.
Fleksibilnost: Treća prednost od prodaje izravnog oglašavanja je da ćete imati mnogo veću kontrolu gdje i kako će se oglasi prikazivati (odnosno, možete izbjeći nametljivo oglašavanje). Google AdSense je dobar, ali ako ga pomiješate sa sadržajem - dobit ćete užasno niske cijene po kliku.
Vjerodostojnost: Konačno, nakon sponzora i oglašivača izravno na svojoj stranici možete podići svoju vjerodostojnost.
Za i protiv:
Vrijeme konzumacije: Dok prodaja vlastitih oglasa ima mnoge prednosti, to nije lijek za sve. Prvi nedostatak ovog načina zarade je vrijeme konzumacije i rada na stranici. Morat ćete utrošiti puno vramena da optimizirate svoje web stranice za oglase, pronalaženje potencijalnih oglašivača, pregovara s njima, dogovaranje upravnih stvari (npr. uplate, praćenje statistike, isporuku izvješća i tako dalje).
Mnogi zahtjevi: Prodaja izravnog oglašavanja nije tako lako kao što je novac od Google AdSense-a. Kao što možete vidjeti iz donjeg odjeljka, morat ćete imati popularan blog ili stranicu, profesionalnog izgleda dizajn, poseban softver i slično.
Nestabilnost: Osim ako zatvorite ponude za veoma dugo razdoblje, što je malo vjerojatno, naći ćete se u potrazi za novim oglašivačima ili optimizirati svoje web stranice želeći privući nove svaki drugi mjesec. Suprotno je istinito za većinu reklamne mreže, gdje trebate samo priključiti neki kod i oni će učiniti ostatak posla. (Ako vam je site ili blog samo hobi, onda izravna reklama ne može biti najbolja opcija)
Što trebate imati u mjestu:
Popularan website: Prije dolaska ponuda izravnih oglašivača, morat ćete imati dobru količinu prometa na vašem sučelju. Nema "magičnog" broja ovdje, ali za početak dovoljno će biti 1.000 jedinstvenih posjetitelja dnevno. Ako ste ispod toga znak da se treba usredotočiti na izgradnju prometa, umjesto u potrazi za oglašivače. Ostali faktori kao što su Google PageRank, RSS pretplatnika i Alexa Rank također može pomoći.
Jasan fokus: Možda ćete imati najpopularniju stranice na internetu ali ako vaš site nema također vrlo jasno područje koje obrađuje i definiranu publiku, oglašivači ga neće smatrati vrlo atraktivnim. To znači da biste trebali izbjegavati 100 različitih tema na web stranici. Oglašivači žele dostaviti poruku na određene ljude, i preciznije i bolje.
Profesionalni izgled i dizajn: Ako planirate ostvarivati zaradu s web stranicom kroz sponzore, vjerojatno biste trebali investirati novac u profesionalni izgled i dizajn. Oglašivači će povezivati svoj proizvod ili uslugu s Vašom web stranicom, ali niko od njih neće biti spreman da se miješa s ružnom i bezličnom web stranicom.
Vidljivost sponzora: Ova točka je povezana s prethodnom. Nisu svi predlošci i teme pogodni za prodaju izravnog oglašavanja. Poželjno je imati ideju o tome koje vrste oglašavanja ćete prodati (npr. 468 × 60 banneri, 125 × 125 banneri, tekstualni linkovi) i dizajn vaše web stranice mora biti u skladu s tim ciljevima. Oglašivači žele vidljivost, tako da zadržavamo dobro mjesto za njih.
Adserver softver: Kako bi služili svoje oglase, rotirati bannere i praćenje statistike, morat ćete instalirati Adserver. Ako ste u potrazi za jednostavan rješenje trebali pokušati WP-oglase. Taj WordPress čep će poslužiti oglase za određene oglasne zone koje ste postavili. Jedini nedostatak je da ne broji klikove (samo pojavljivanja). Ako vam je potrebno nešto sofisticiranije onda je to OpenAds rješenje. Morat ćete provesti neko vrijeme za učenje kako ga koristiti, ali on nudi gotovo sve značajke koje ćete ikada trebati.
"Oglašavajte se ovdje" stranica: To je vrlo važno da imate "oglašavajte se ovdje" stranica. Na ovoj stranici postavite neke detalje o web stranici, kao publika, promet i bilo kojeg drugog faktora koji bi mogli biti od interesa potencijalnih oglašivača. Drugo, pobrinite se da imate neki link na tu stranicu na navigacijskoj traci i ako je moguće blizu zone gdje se oglasi prikazuju.
Standardni pošta pristupnih oglašivača: Dok će vas neki oglašivači kontaktirati nakon čitanja vašeg "oglašavaj se ovdje" stranice, većinu njih morat ćete kontaktirati sami. U tom slučaju dobra ideja za stvaranje standardne poruke za kontaktiranje oglašivača. Nema idealnog rješenja za sve ovdje, ali možete slijediti neke opće smjernice:
  •   Predstavite se i brzo objasniti o čemu je email
  •   Objasnite zašto ste se odlučili da se obratite njima i ono što oni imaju za dobivanje
  •   Navedite pojedinosti o svom mjestu (promet, pretplatnika, tema, publika)
  •   Daj detalja o mogućnosti oglašavanja (lokacija na mjestu, max broj oglašivača, mjesečna cijena)

To je to, nakon informacija koje su oglašivači dobili trebali biti u mogućnosti da se odluče ako su zainteresirani ili ne. Imajte na umu da su svi podaci koje sam spomenuo trebali biti sadržani u dva ili tri paragrafa. Ako pošaljete esej potencijalnim oglašivačima oni će ga samo bez čitanja preskočiti .
Prihvaćanje plaćanja: Možda ćete imati sve na mjestu, ali ako niste u mogućnosti za gotovinsko plaćanje - ili što je još važnije, ako oglašivači ne mogu platiti jednostavno -mogli bi izgubiti ponude. PayPal je najbolji izbor ovdje.
Gdje nalazimo oglašivače:
Nakon što je program za izravno oglašavanja postavljen, počet ćete primati upite od ljudi. Na početku međutim morat ćete loviti oglašivače. Nemojte se obeshrabriti ako vas neki odbiju u početku, pod uvjetom da imate sve navedene zahtjeve, prije ili kasnije ćete naći nekog ko je spreman oglašavati kod vas.
AdWords oglašivači: 

Kroz potragu za oglašivače primijetit ćete da je većina renomiranih tvrtki nisu svjesni prednosti online oglašavanja. Ako određena tvrtka već troši novac na Google AdWords, međutim, vrlo je vjerojatno da će također biti otvoren za druge oblike online oglašavanja. Razmislite o nekim ključnim riječima koje se odnose na Vašu temu i Googlajte ih. Provjerite sponzorirane linkove koji će se pojaviti te ih kontaktirati. (Također možete provjeriti oglašivače koji se pojavljuju na AdSense jedinicama srodne web stranice)
Ostale oglašivačke mreže: Google AdWords je daleko najveća oglašivačka mreža na Internetu, postoje mnogi drugi koji bi mogli biti korisni. Provjerite tvrtke koje troše novac na AdBrite, Tekst-link-oglasi, BlogAds, SponsoredReviews a kod nas i Etarget. i tako dalje.
Banner oglašivači na sličnim mjestima: Odlazak na popularne web stranice sa vašom radnom temom i vidjeti će te koje se tvrtke oglašavaju kod njih. Pod uvjetom da ste im ponudili zanimljiv posao (tj. razumna cijena za svoju veličinu), prilično sam siguran da će biti zainteresirani.
Stvaranje "potencijalnim sponzorima" mapu: Ova tehnika proizvodi izvrsne rezultate za mene. Imam mapu na svom pregledniku zove "potencijalni sponzori." Svaki put kad dođem preko tvrtke ili web stranice koja bi mogla biti zainteresirana za sponzoriranje moje web stranice, ja ga označim. Trenutno imam preko 100 označenih lokacija na toj mapi, a ja ne prelazim ni polovicu njih ipak.
Koliko naplatiti:
Morate dati vrijednost: Potencijalni sponzor ili oglašivač će htjeti vidjeti neke povratne informacije za vrijeme oglašavnja na vašoj stranici, a to se može vidjeti kao vidljivosti (pojavljivanja) (klikne i moguća prodaja). Pazite, dakle, daće vaša ponuda oglašavnja biti isporučena.
Brojevi: Sjetite se da postoje neke prilično jeftini reklamni opcije vani (npr. Google AdWords), a vi ćete morati biti konkurentni. Pod uvjetom da ste rezervirali dobro mjesto za sponzore (sidebar ili zaglavlje, po mogućnosti) da bi mogao početi puniti $ 0,5 CPM (cijena po 1000 pojavljivanja). Ako je vaš blog ilio stranica generira 100.000 mjesečnih pregleda stranica, dakle, banner mjesto na sidebaru bi trebalo koštati oko 50 $. Početna cijena uvjek mora biti niska. Popularni blogovi (npr., TechCrunch) imaju veći CPM, ponekad kao visok $ 10, ali trebat će vam veliki kredibilitet da dostignete to.
Drugo, možete provjeriti slične web stranice koje već prodaju izravne oglase.
Budite fleksibilni glede uvjeta: Fleksibilnost je ključ. Prije svega uovori za oglašavanje su na mjesečnoj osnovi. Ljudi ne vole da počinju nešto u što nisu potpuno sigurni. Ako vam netko predlaže duži ugovor, ponudite popust u zamjenu.
Ponuda ispitnog roka: Ako imate vrlo popularne web stranice, naći ćete potencijalne oglašivače koji su voljni potrošiti pravi novac. Ako ste sigurni da će posao stvoriti vrijednost za obje strane, možete koristiti to u svoju korist. Ponuda za besplatno razdoblje i ispitno razdoblje kad god je potrebno. Neki od oglašivača nakon ispitnog vremena će vas napustiti a neki će ostati kod vas ali sve u svemu nemate što izgubiti.
Recent Posts Widget